; یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

مدیران برتر

تحقق غیرممکن‌ها با ما

درباره ما

داستان بازی قلعه

خواندن این متن کمتر از 3 دقیقه زمان می‌برد. 

 آموزش مدیریت و کارآفرینی به صورتی که امروز در حال اجراست، هیچ کمکی به عزیزان ما جهت تحلیل موقعیت‌های دشوار کسب و‌کارشان نخواهد کرد. از این رو با هدف بالا بردن قدرت تحلیل و مهارت پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف در شرایط متفاوت، از متد جدید آموزش هایمان به صورت بازی و در قالب داستان رونمایی کردیم.

از لحاظ سیستمیک، مغز انسان قابلیت فراموشی مطالب را دارد مگر آنکه مطلبی در قالب بازی و به جای مطالب تئوریک، به صورت سیستمی کاملا تحلیلی به آن آموزش داده شود. و همچنین همانطور که میدانید مغز انسان زمانی فعال خواهد شد که آن را به ورزش وا دارید.

ما این بستر را فراهم کردیم تا در قالب یک بازی، کسب ‌و کار خود را تأسیس کرده و از آنجا که در طول این دوره، مغز شما قدرت تحلیل بالایی یافته است، پس خیالمان از موفقیت شما در طول مسیر کسب و کار راحت است.

ما در این دوره علل ورشکستگی کسب و کارهای مختلف را نیز با یکدیگر تحلیل و بررسی می‌کنیم. می‌خواهیم تجربه‌ها را به شما عرضه کنیم و این تجربه‌ها هدیه‌ای ست که ارزش آن‌ برابر یک عمر است.

کارآفرین برتر جوان و مدیر نمونه ملی از نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت در سال اخیر بر آن شد تا با رویکردی جدید تجربیات و آموزش‌های خود را به جوانان انتقال داده و آنان را تا انتهای مسیر موفقیت و کارآفرینی یاری دهد.

از این رو برای اولین بار در جهان آموزش مدیریت و کارآفرینی را با رویکردی کاملا جدید در ایران پایه گذاری نمود.
برای اولین بار در سال ۹۷ این آموزش ها به صورت حضوری و پس از آن در سال ۹۸ به صورت وبینار برگزار شد.

نتایج این دوره همه را شگفت زده کرد، چراکه بیش از نیمی از شرکت کنندگان دوره ها هم اکنون صاحب شرکت و برند شخصی خود هستند و جناب دکتر کامران یاراحمدی همچنان در راستای پیشبرد اهداف آنان، دست حمایت بر سر این کارآفرینان نهاده است.

ما سال هاست که در حال خدمت رسانی بوده‌ایم، حال بر آن شدیم تا خدمات خودرا گسترش داده و جوانان کشور را در چتر حمایتی قلعه پرورش دهیم و تا پای سکوی موفقیت همراه آنان باشیم. دغدغه ی ما افزایش کارآفرینی، کمک به جوانان کشور در راستای رسیدن به اهداف والا و همچنین کاهش بیکاری در بین جوانان است.

داستان یاران قلعه 

قلعه همواره مفتخر است که با دوستان خود صادق بوده و بزرگ‌ترین سرمایه و گنجینه خزانه خود را موفقیت‌ها و اعتماد دوستانش می‌داند. در ادامه می‌توانید داستان چند نفر از یاران قلعه را مطالعه کنید.

در این بخش، تمام کسانی که از آموزش‌های رایگان و بسته‌های ویژه ما استفاده کرده‌اند، تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند. مطمئن باشید تمامی نظرات محترم شمرده شده و فارغ از محتوای آن در این بخش منتشر شده است. اگر باور ندارید خودتان مطالعه کنید. 

پروژه‌های کارآفرینی قلعه تا امروز

تیم قلعه 

آرزوی ما مشاهده شما دوستان در بلندترین قله‌های کسب و کار است. قله‌هایی تصورش نیز برای بسیاری سخت و دشوار است.